26 Aralık 2016 Pazartesi

Androidin Kullanım Alanları


       Android artık yavaş yavaş evlerimizde sıklıkla kullandığımız cihazlar içerisinde yerini almaya başlıyor. Google 2011 yılında, Andoid@ home adını verdiği ev otomosyon sistemini tanıttı. Bu teknoloji sayesinde ev ortamında yer alan her türlü aydınlatma, priz ve termostat tarzı cihazlar Android işletim sistemini kullanan telefon ve tabletlerden yönetilebilir hale gelmektedir.

   
       Android işletim sisteminin bir diğer kullanım alanı ise, günlük hayatta ev ve iş yerlerinde sıklıkla kullandığımız yazıcılardır. Android işletim sistemli yazıcı ilk olarak HP tarafından çıkarıldı. Fakat Android kitkat sürümüyle birlikte gelen gelişmiş yazdırma seçenekleri bu tür cihazların kullanımı gereksiz kıldı.

      Android işletim sistemlerinin kullandığı bir diğer ilginç kullanım alanı ise otomotiv sekterüdür.
Cerative, Samsung, ve sonny gibi firmalar Android işletim sistemli bazı müzik çalar modellerini piyasaya sürdü. Fakat bu ürünler beklenilen ilgiyi göremedi.

          Android işletim sistemlerinin bir diğer kullanım alanı ise dijital fotoğraf makineleridir. Bu cihazlarda video, ve foto işleme işlemleri için bir çok gelişmiş uygulama bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder