26 Aralık 2016 Pazartesi

Android'in Geleceği


      Android işletim sistemlerinin kullanım alanlarının her geçen gün genişlediğinden bahsetmiştik. Bu Android'in geleceği adına güzel bir gelişme Android her ne kadar kullanım alanlarını genişletse de bu alanlardaki yaygınlığı henüz akıllı telefon ve tabletlerde olduğu kadar değildir.
 
       Google'ın Android'i her alana sokma çabası, bu işletim sistemini her yerde kullanılan evrensel bir teknoloji haline getirmek istediğini gösteriyor. Android işletim sistemini destekleyen ve arkasında duran bir bir çok teknoloji firması bulunmaktadır.Open HandsetAlliance - HTC, Dell, Intel, Motorola, Qualcomm, texas ınstruments,Samsung, LG, T-Mobile, Nvidia gibi firmalar, bu firmalardan birkaç tanesidir.

      Android işletim sisteminin büyük teknoloji devlerini arkasına alması, şu andaki piyasada bulunan pazar payının çoğunluğuna sahip olması, kullanıcı kitlesinin ve kullanıcı alanlarının her geçen gün artması gibi bir çok gelişme, bu işletim sisteminin geleceğinin parlak olduğunu göstermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder